sâmbătă, 24 mai 2008

Liniste intre prieteni si spatiu

.

o liniste nebuna,...
doar muzica zvacneste in urechi.
it's a wonderful life, it is,
tonight.
prieten bun cu cenusa din soba,
stam la taifasuri cu dumnezeul cunoasterii,
arhitectura banala pe coperta unui cd
inca neiesit pe piata, artist nelansat,
pastram linistea,...

linistea pastrata e mai buna,
e ca pastrama bine afumata,
ca sarmalele de post facute de
matusa-mea vergina, nana mea de botez.
ma dau cu sania pe derdelusul din
fata ochilor mei, irisilor mei de verde
li se face dor de caprui,
de tanti lali, de nopti si strazi clujene;
cata lene, domle, cata lene!

dumnezeu isi da si el cu parerea,
ce gandire proasta pot avea daca nu-l bag in seama.
oare dumnezeu ce o gandi despre mine
in timp ce scriu aceste randuri despre
nopti la belis si stana de vale, la
poiana brasov, bucuresti, bacau,...

e o liniste nebuna cea care ma inconjoara,
doar eu cu gandurile mele
o dau afara
din soba,
din mine, din dumnezeu
si tot spatiul ramas intre noi,...

.

Niciun comentariu: